Sponsor Bağlantılar

Sayaç

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Ulan İstanbul - Yaren Kezzapla Mayonez Şarkisi

Sponsorlu Bağlantı
Damarımdan akan rh negatif
Donda ölmeyi haketmedim mi
Şaplağı yüzüme vurmuş bebem
Kundakta çileyi az çekmedim ki
Beni hasta eden bu aşk hepatit
Cinayet sebebim farketmedin mi
Acılar makyajım intihar süsüm
Ulan istanbul beni terketmedin mi
Beşikte kertmişler beni acıyla
Gsöterip vermiyor talih kuşum
Arkadaş olmuşum ben dar ağacıyla
Üstüme almışım sevda suçunu
Kezzapla mayonez getir be garson
Sıksınlar üstüme bitsin bu çile
Azraile vermen can
Götür be garson
Almaya gelirken basmasın zile
Anam uyur babam uyur
Hiç doğmamış bebem uyur
Otopsim paspasın altında
Parmak uçlarında gelde al canımı
Acıyı bal eylemişiz sıkıntı yok
Çok şey gördüm yüz üstü gömün beni
Mezar taşıma unfaithfull yazın
Dünya dert görsün
Kan bile kanıyor benim içimde
Yani şarkı değil bu dostum 
Bu bir katliam
Kezzapla mayonez getir be garson
Sıksınlar üstüme bitsin bu çile
Azraile vermen çay
Götür be garson
Almaya gelirken basmasın zile

0 yorum:

Yorum Gönder